Alla inlägg under april 2014

Av Inez Svensson - 29 april 2014 20:40

Hej!
I dag har jag haft dansuppvisning och det var superkul ~ LOVE ~ jag ska gå på den dansen nästa termin också. Efter dansen åt vi hamburgare på Lasses kiosk! Hejdå och god natt<3!

Av Inez Svensson - 18 april 2014 22:23

Hej!
" Har ni tänkt på en sak..... Jag börjar alltid mina täxter med (Hej!)".
Jag har slutat at rida på Bokeslätt men jag ska börja rida på skogshagen i den Gula gruppen!
I dag har vi blåst ägg och målat dom!
Ebba har sovit över...... Igen . Nu ligger alla och har en mysig Fredag!
P.s I dag träffade vi våra kusiner och på Söndag ska vi träffa de andra kusinerna!!
Ha ett fortsatt bra lov!
Hejdå!!!

Av Inez Svensson - 17 april 2014 11:50

Hej!
I dag har jag och Ebba sovit över och snart ska jag rida! Vi ska rida ut utklädda som påskkärringar!!
Glad påsk !!!!! !!!!!!!!!!

Av Inez Svensson - 15 april 2014 11:20

Hej!
Idag gör min familj inte så mycket te.x Jag sitter i soffan och är på mobilen pappa jobbar (Hemma) mamma är i Malmö hos en kompis och syskonen vet jag ej vad de gör????
Jag funderar på att ringa Ebba och fråga om vi kan sova över alltså i kväll. Följ gärna min insta: inezsv04.
För några dagar sen var vi på Ritz och fikade och då fick jag en present för att jag hade drat ut en tand! Vet ni vad jag fick....... Min första vs ( Viktoria seckret) Lukt: such a flirt! Jag kan stå och lukta på den hela dagen !
Asså jag rekommenderar den sjukt mycket !!!!

Av Inez Svensson - 13 april 2014 16:28


   hej! Här har jag en film om hästar kolla gärna in den.

Det är ju posklåv så i dag har vi börjat pynta lite hemma!

igår sovde jag över med Ebba (igår till i dag) men nu är hon hemma.Jag vill lägga upp en video om hästar som jag har gjort för att hästar........Asså jag vill bara ha en egen häst!!!!

Jag fyller snar 10 år och om jag får en häst....Bara en häst och ett stall m.m Asså jag skulle bli så lycklig så jag skulle börja gråta! Och det första jag skulle gjort är att börja rykta,sadla,tränsa m.m och direkt börja rida! Asså jag är helt galen i hästar. ni fattar inte hur mycket jag vill ha en häst. Jag går på ridskola för att träna till en häst.

Allt..Asså jag menar verkligen allt för en HÄST!!!!!

Av Inez Svensson - 5 april 2014 13:06

Hej!
Jag och Ebba har precis varit i stallet för min lilla syster har ridit och nu sitter vi i bilen och är på väg till EKO Hallen!
Älskar dig MASSOR Ebba!!!!!!

You are My best best best frend

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards