Alla inlägg under juni 2014

Av Inez Svensson - 10 juni 2014 20:16

Hej.....
I dag slutar jag med bloggen på denna sida men kolla gärna in min nya blogg! Nattstad.se/inezsv04
Kanske i bland skriver jag men skulle vilja att ni kollade lika mycket på den blogg som jag har nu!

Av Inez Svensson - 10 juni 2014 10:54

Hej!
Just nu sitter jag i bussen med alla treor! Vi är på Blekingeresan! Vi har jättekul? jag hinner tyvärr inte skriva mycket mer men vi hörs hejdå???
Vänta en sak till!
Vi åkte först buss till Mörrumsån sedan åkte vi vidare till utvandramonomentet och åt lite där! Sedan åkte vi till Ronneby och kollade på Runstenen och sitter i bussen på väg till Karlskrona?
I Karlskrona ska vi kolla på Gubben Rosenbom och åka till Marinmuseet JÄTTEKUL hejdå??

Av Inez Svensson - 8 juni 2014 09:24

Hej!
Jag har precis vaknat och är jätte trött. För några dagar sen satt vi upp våran pool och nu e det 27 grader i den så i dag ska jag bada!!!
Detta blev ett litet inlägg men aja
Hejdå!!??

Av Inez Svensson - 3 juni 2014 20:54

Hej!
I dag är det ju Tisdag och det betyder att jag har ridit!
I dag hoppade vi ute i skogen vi skritta,travade och det roligaste av allt var att galoppera!!!!

Just nu känner jag att jag bara vill spola till baka tiden.......

Men det hände en sak när jag skulle hoppa det högsta hindret.....

Tyglarna fall av och jag ramlade av i luften men det gick bra som tur var ramlade jag på mossan det var i alla fall mjuk och skön!
Jag la precis upp en bild på instagram på mig och Sune, Sune är hästen jag hoppade med han var så duktig!
När jag ramlade av...... Nej det var inte Sunes fel det var tyglarnas fel!
I morgon är det en speciel (STAV) dag i skolan då ska man göra en massa aktiviteter och sen få saft och bullar så det ser jag mycket fram i mot. Hoppas ni får en fortsatt trevlig Tisdag!
Vi ses?

4C!

Av Inez Svensson - 2 juni 2014 19:58

Hej!
I dag i skolan träffade vi våran nya klass det kändes riktigt bra jag kom med många jag ville komma med?
??

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards